Punct de vedere

Să ne creștem copiii frumos! Să fim părinți frumoși!

Ce trebuie să faci pentru a alege cursul potrivit ție

Personal, ca trainer cu experiență, consider că un curs trebuie să ofere soluții! Trainerul trebuie să poată răspunde și să adapteze subiectele discutate la situațiile concrete descrise de participanți. Un curs bun se arată ca fiind bun, atunci când trainerul adresează întrebări (înainte de înscrierile la curs) potențialilor cursanți și are curajul de a spune ”cursul meu nu ar fi cel mai potrivit pentru tine pentru că…..dar, putem discuta despre…..și despre…..care s-ar putea să te ajute…”.

training-bun

În urma unei discuții concrete și corecte, vei putea ști dacă este sau nu cazul să mergi la acel curs.

O altă așteptare pe care eu o am de la un curs (atunci când particip ca ”învățăcel”) este aceea de a fi totul încadrat în timpul alocat. Este o adevărată artă, pe care nu o au toți lectorii, de a ”stăpânii” timpul. A socoti timpul necesar fiecărui subiect, plus eventualele intervenții și dezbateri, este un must pe care fiecare trainer ar trebui să-l aibă pentru a alcătui o agendă atractivă și cu adevărat realistă! Atunci când eu mă pregătesc să susțin un curs, îl repet și-l ”calculez”, astfel încât să pot aborda toate subiectele așa cum mi-am propus. Până acum mi-a ieșit! 🙂

Articolul complet pe subiectul ”Ce trebuie să faci pentru a alege cursul potrivit ție” îl poți citi aici.

Dacă ți se pare util articolul, distribuie-l și altora! Mulțumesc 🙂

Foto zedge

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 8 Februarie 2016 de în Recomandări şi etichetată , , , , , .

Navigare

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 204 urmăritori

Calendar

Februarie 2016
L M M M V S D
« Ian    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29  

Ioana Oțoiu

Textele de pe acest blog nu pot fi folosite fără acordul autoarei. Toate drepturile rezervate.
