Punct de vedere

Să ne creștem copiii frumos! Să fim părinți frumoși!

Cel mai tare revelion

cel-mai-tare-revelionGata petrecerea de revelion, sau nu încă? 🙂

Liniștită sau mai zgomotoasă, acasă, la prieteni, la restaurant sau în stradă (ori sub plapumă 🙂 ), oriunde am fi petrecut, revelionul este noaptea unică dintre ani pe care o așteptăm nerăbdători, pentru care ne pregătim (mai mult sau mai puțin) și de care ne amintim peste ani.

 

Te invit pe tine, cel care citești, să povestești cum ai petrecut cel mai tare revelion din viața ta! DA! Pe tine te invit! Nu te uita în jur că nu vorbesc cu altcineva, cu tine vorbesc! 🙂 Poate cel mai tare revelion a fost chiar cel care tocmai a trecut. 🙂

Scrie câteva rânduri mai jos, în secțiunea ”Lasă un răspuns”, despre revelionul tău cel mai cel. Poți să-ți păstrezi anonimatul (treci la nume ”Anonim”) dacă nu vrei să-ți dai numele sau poți lua un pseudonim. Adresa de e-mail nu va apărea public și nici eu nu o voi folosi să-ți trimit ceva spam 🙂

Ideea este să ne distrăm cu toții savurând poveștile unice, amuzante sau enervante (de ce nu?) pe care le-am trăit la un moment dat în noaptea de revelion!

Dau eu startul, așa… ca să prinzi curaj! 🙂

Cu mai mulți ani în urmă am fost la un restaurant cu un grup de prieteni. Una dintre fete s-a dus la toaletă, chiar înainte cu vreo 5 min. de miezul nopții. Ușa cabinei s-a blocat, iar fata a rămas acolo strigând după ajutor. Nu a auzit-o nimeni, toți eram afară, pregătiți să urmărim focul de artificii și să ciocnim paharele cu șampanie. Tipa venise singură și nici unul dintre noi, atenți la propriul partener, nu i-am observat lipsa. Abia după ce am revenit în restaurant, la vreo 10-15 min. din următorul an, ne-am dat seama că Olivia lipsea. 😦 Ne-am dus să o căutăm la toaletă, ne amintisem că ne spusese că merge acolo, și am găsit-o râzând maxim. Plânsese de oftică, avea rimelul întins pe obraji, iar acum râdea în hohote: ”Este cel mai tare revelion! L-am petrecut în budă, cu rochia mea nouă, ciocnind de mai multe ori în clapeta de tras apa!” 🙂 🙂 Așa este Olivia, știe să facă haz de necaz! 🙂 🙂 🙂

Deci, tu ce ne povestești?

Poți distribui acest articol-invitație-la-povestit prietenilor tăi, să ne povestească și ei!

Mulțumesc 🙂

 

Foto Zedge

17 comentarii la “Cel mai tare revelion

  1. Prankish
    1 Ianuarie 2016

    Anul trecut am fost la niste prieteni care aveau un caine. Gazda a scos friptura din cuptor si a lasat-o pe masa, grabindu-se sa aduca sampania (tocmai se facuse aproape miezul noptii). Dupa ce am ciocnit si ne-am bucurat de focul de artificii, am revenit la masa. Gazda a vrut sa aduca friptura, dar….mai erau doar doua bucati, cazute pe jos, langa cainele ce mancase cu pofta celelalte 6-7 bucati. I s-a facut rau cainelui si am ajuns cu totii la camera de garda veterinara ….Ne-am speriat initial, apoi ne-am bucurat cand Bubu (asa il cheama pe cainele pofticios) si-a revenit.

    Apreciat de 1 persoană

    • Alex
      2 Ianuarie 2016

      Hahahaha… Si eu am patit ceva asemănător, dar erau două pisici in loc de caine si nu au apucat decat cate o bucatica de carne, ca le-am văzut la timp. La acelasi revelion am baut sampania calda, ca a uitat prietena mea sa o bage la frigider…mai rau, a lasat-o langa aragazul aprins… A fost chiar calda rau…are un gust foarte nasol șampania calda 😦

      Apreciat de 1 persoană

  2. Alice din tara minunilor
    1 Ianuarie 2016

    Am fost singura…m-am certat cu prietenul meu si nu m-am dus in clubul in care urma sa facem revelionul. Am plans la inceput, apoi mi-am dat seama ca nu am pierdut nimic. Distractia din club este prea obositoare…am mancat si am baut ce am vrut, nu a trebuit sa dau nimanui nici o explicatie, m-am uitat la doua filme, am citit pe net ce am avut chef, iar dimineata nu a trebuit sa ma mai demachiez 🙂 …poate pare nasol, dar, pe bune, m-am simtit ok. In plus, mi-am dat seama ca prietenul meu (ce s-a dus fara mine) nici nu ma merita!

    Apreciat de 1 persoană

    • Maria
      1 Ianuarie 2016

      Poate ca este mai bine așa. Nu fii tristă! Stii ca orice sut in fund este un pas înainte. Succes in viață și La multi ani!

      Apreciat de 1 persoană

  3. Gica
    1 Ianuarie 2016

    La un revelion, facut la o prietena prin anii 90, a venit o tipa cu seful ei care era grec. Toata seara domnul a baut si ne facea printre dinti ”blody comunists”. Nimeni nu-l baga in seama pana cand, inainte de 12 noaptea gazda scoate un serviciu de pahare de cristal de care era foarte mandra si pune sampanie in ele.
    – Sa aveti grija de ele spuse gazda, parca presimtind ceva.
    Grecul nostru ia paharul, se apropie de geam, il deschide, da paharul de sampanie peste cap si il arunca pe geam, spunand vesel ca cioburile aduc noroc. Pana sa apuce gazda sa schiteze vreun gest, antipaticul personaj smulge paharul din mana companioanei lui si-l arunca si pe asta pe geam spunand ”uuups”.
    Gazda, cu fata perplexa ii spune: stii care e traditia in ROMANIA cu nesimtitii? Si nu astepta un raspuns, ca il apuca de gulerul hainei si-l dadu afara pe usa. Apoi se intoarce in camera si incepe sa o certe pe prietena ei care venise cu grecul. Dupa cateva minute, se aude o bataie in usa si, cand gazda o deschise, grecul nostru implora sa i se dea haina si pantofii…

    Apreciat de 1 persoană

  4. Andrei
    1 Ianuarie 2016

    Cand eram student, am fost cu un grup de colegi la munte, la o cabana. Un tip a amestecat bauturile si i s-a facut rau. S-a dus repede spre toaleta, a deschis prima usa de la o cabina si a dat drumul valului de voma direct pe ….un tip ce statea pe buda, si ala deranjat la stomac (tot din cauza bauturii) …bleahhh…. 😦 😦 Atunci ne-a distrat pe toti necazul baietilor, acum nu mi se mai pare amuzant, dar am zis sa povestec pentru ca imi place ideea acestei invitatii si imi place acest blog. Imi permit si o recomandare: aveti grija sa nu intreceti masura la bautura, ca sa ramaneti…curati la orice petrecere 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  5. Vasile
    1 Ianuarie 2016

    Cel mai rapid revelion a fost cand am venit din delegatie pe 31 decembrie. In ziua aceea ma trezisem foarte devreme, sa am timp sa rezolv totul si sa ajung repede in Bucuresti, sa pot sa ma pregatesc pentru revelion. Considerand ca as avea timp si pentru 2 ore de somn, fiind foarte obosit, m-am culcat si am uitat sa pun ceasul sa sune. M-am trezit la 4 dimineata. S-a dus si distractia si revelionul. Noroc ca a doua zi, chemandu-ma Vasile, am fost odihnit pentru petrecerea onomasticii.

    Apreciat de 1 persoană

  6. Mihai
    1 Ianuarie 2016

    Cel mai interesant revelion a fost la trecerea intre anii 89 si 90 cand eram foarte tanar si foarte increzator ca in sfarsit o sa traim si noi o alta viata ca cei din occident. Toate sperantele si planurile de viitor ma napadeau si m-au facut sa ma simt ca m-am nascut din nou. Multe din planurile din acea noapte s-au implinit.

    Apreciat de 2 persoane

    • Anca
      1 Ianuarie 2016

      Intersanta perioada si intr-adevar trairi intense in acele vremuri pline de sperante!

      Apreciat de 1 persoană

  7. !O'blog (Ioana Oțoiu)
    1 Ianuarie 2016

    Mi-a scris un domn (mesaj pe G+) că revelionul lui cel mai tare a fost când l-a petrecut pe canapeaua din foto, între domnișoarele frumoase! 🙂 (a fost visul lui cel mai tare! 🙂 )

    Apreciat de 1 persoană

  8. Scufita Rosie.
    1 Ianuarie 2016

    Cele mai tari revelioane le-am petrecut la munte cu prietenii la cabana in Piatra Craiului.

    Apreciat de 1 persoană

  9. Tatiana
    2 Ianuarie 2016

    Eu am avut prima experiență…intima intr-o noapte de revelion. Am profitat ca parintii au plecat de acasa si a venit prietenul meu la mine. Am renuntat sa mai mergem la petrecerea cu colegii de liceu si am preferat sa fim doar noi doi. A fost cel mai tare revelion, pe care nu il voi uita niciodata! Au trecut 27 de ani de atunci, iar prietenul respectiv este soțul meu si tatal celor 3 copii. Suntem la fel de fericiti si nu am avut revelion mai bun ca acela!

    Apreciat de 2 persoane

    • Gica
      2 Ianuarie 2016

      Exceptional revelion Tatiana, sunt convins si un exemplu de urmat pentru toti. Mai ales cand dupa o relatie mai indelungata devenim atat de preocupati de alte lucruri incat uitam sa ne mai bucuram unul de celalat.

      Apreciat de 1 persoană

  10. Mirela
    2 Ianuarie 2016

    Cel mai tare revelion a fost cel care tocmai a trecut! Am fost patru perechi (8 adulti, fara copii) si ne-am distrat maxim! Am spus bancuri, am jucat popa-prostu’, ”sticluța”, am povestit intamplari hazlii și ne-am simtit ca la 15 ani, dar cu mintea de acum (intre 32 și 44 ani). Nici nu am simtit cand s-a facut 5 dimineata. Dupa ce am dormit cateva ore, am luat-o de la capat! abia azi-noapte m-am odihnit ca lumea. A fost excelent! Nu trebuie să mergi cine stie unde pentru distractie (noi am fost in casa, la unul dintre cupluri), am avut muzica de fundal, am mancat si am baut moderat și am fost NOI! cu buna noastra dispozitie!

    Apreciat de 2 persoane

    • Mihaela
      2 Ianuarie 2016

      Minunat, Mirela! Aproape ca ma faci invidioasa! Ce sa zic, imi pare rau ca nu ne cunoastem, mi-as dori si eu asemenea petreceri! Nu sunt genul care apreciaza barurile, restaurantele, muzica la maximum… cred ca la asemenea petreceri m-as simti cu adevarat bine! De fapt, nu cred, ci sunt convinsa de asta, pentru ca si revelionul meu cel mai tare a fost tot unul asemanator cu cel de care povestesti tu… daca imi pare rau de ceva, e faptul ca acei prieteni nu mai sunt in tara si ii vad foarte rar, de aceea nici nu m-am mai simtit asa bine de atunci!

      Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 1 Ianuarie 2016 de în Gânduri scurte şi etichetată , , , , , , , , , , .

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 204 urmăritori

Calendar

Ianuarie 2016
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ioana Oțoiu

Textele de pe acest blog nu pot fi folosite fără acordul autoarei. Toate drepturile rezervate.
