Punct de vedere

Să ne creștem copiii frumos! Să fim părinți frumoși!

Punct de vedere în cifre

In 2015, there were 31 new posts, not bad for the first year!

punct-de-vedere

Nu e rău pentru primul an! – îmi spune raportul anual trimis de WordPress.com 🙂 Primul an? Poate prima lună! Că doar, de un pic mai mult de o lună, m-am apucat de scris. Dar, dacă WordPress zice că nu e rău pentru primul an, atunci și mai mult mă bucur! Să deschid șampania și să dau cu artificii! 🙂 🙂 🙂

Dis de dimineață m-am trezit cu un e-mail de la WordPress în care mă felicita pentru activitatea mea din 2015, în ”țara” blogosferei. 🙂 Referirile se fac la tot anul, dar eu am deschis blogul în 21 noiembrie, iar din 30 noiembrie m-am apucat de scris zilnic (cu mici excepții). Raportul zice că au fost ceva mai mult de 2.000 de oameni (azi dimineață erau 2.072) care au vizitat blogul și peste 5.500 (5.535 mai precis) de vizualizări ale articolelor. Nu-i rău deloc pentru cineva necunoscut (încă 🙂 ) în lumea asta a blogging-ului, cu un timp limitat de scriere și fără o investiție materială de început. Dar vorbim doar de prima lună, iar viitorul este în față (logic 🙂 ) și pare luminos!

Cele mai citite articole au fost:

  1. Cum am slăbit 27 kg. Pe bune! (peste 500 vizualizări)inainte-si-dupa-cura-de-slabire
  2. Zdrăngănele de Crăciun (mai mult de 450 vizualizări)globuri-sticla
  3. Mami, dar chiar există Moș Crăciun? (fix 265 vizualizări)cadou-de-Craciun
  4. Cadouri cu dichis (doar cu 1 mai puțin de 250 de vizualizări)ceramica-de-korund
  5. Născut de Crăciun (200 și încă 6 vizualizări)norocos-nascut-de-craciun

Peste 420 de vizualizări s-au înregistrat pe pagina Despre…, semn că cititorii au fost interesați să afle cine este în spatele articolelor 🙂 🙂 🙂 Eu sunt! Ioana-Otoiu-blog

Cel mai comentat articol a fost Femei puternice vs. femei fericite și bărbați fericiți vs. bărbați slabi – I femei-pternice

Poate unii vor spune că nu e mare lucru, alți bloggeri au sute de mii, milioane de cititori și vizualizări. Da, așa este, am văzut și eu! Dar, cu siguranță, nu au avut așa de la început! 🙂 … Deci, să ne pregătim pentru raportul de la anu’! 🙂

Mulțumesc ție, cel care citești acum! Mulțumesc pentru like, comentarii și distribuiri. Poți continua cu toate astea. 🙂

Mulțumesc tuturor pentru susținere!

Dacă îți place ce găsești pe aici (în blogul Punct de vedere), distribuie și prietenilor tăi! 🙂

10 comentarii la “Punct de vedere în cifre

  1. Dorel Puchianu
    30 Decembrie 2015

    Felicitări, de la un alt blogger.

    Apreciază

  2. ITsb
    30 Decembrie 2015

    Eu am acest blog de IT de pe 4 decembrie și nu mă așteptam să fie atât de accesat chiar din prima zi! Să creștem mari! 😀

    Apreciază

  3. Gica
    30 Decembrie 2015

    Felicitari! Pentru un blog ce s-a nascut acum o luna, este extraordinar. Sa ajungi unde ti-e locul, in top.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Prankish
    30 Decembrie 2015

    Felicitări! Eu sunt o sustinatoare fidela! Imi place cum scrii, este si relaxant si aflu lucruri noi. Tine-o tot asa! Succes si la multi ani!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Stefan
    31 Decembrie 2015

    Felicitari! Succes si noul an sa iti aduca tot ce iti doresti. La multi ani!

    Apreciază

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 30 Decembrie 2015 de în Gânduri scurte şi etichetată , , , , , , , , , , .
