Punct de vedere

Să ne creștem copiii frumos! Să fim părinți frumoși!

Născut de Crăciun

norocos-nascut-de-craciunNorocos trebuie să fii să te naști de Crăciun! ”Chiar la 7 luni!” – adaugă Cristi, prietenul nostru născut pe 26 decembrie. ”Pentru mine, Crăciunul are o semnificație aparte și mă bucur că-l pot sărbători cu prietenii mei apropiați!”

De fapt, ce este Crăciunul? – dezbăteam cu două zile în urmă (poți vedea aici). Este momentul fiecăruia, așa cum și-l dorește, așa cum simte că vrea să-l sărbătorească!

Am fost într-o locație faină – Hello Pub & Cafe – din zona Dristorului (București) unde, alături de vreo 25 de oameni cu un simț al umorului ridicat, ne-am distrat, am râs și am dansat până târziu în noapte.

hello-pub-cafe

Intimă și primitoare, cafeneaua  Hello Pub & Cafe este alegerea excelentă pentru petreceri private sau diverse evenimente (sportive, board games, stand-up comedy etc.). Proprietarii sunt oameni absolut deosebiți și se implică personal în organizarea și în buna desfășurare a petrecerii, astfel încât toată lumea să se simtă foarte bine. Te simți ca într-o familie, familia HELLO, după cum spuneau toți cei prezenți.

nascut-de-craciun

La mulți ani Cristi! 

Acesta nu este un articol publicitar, am fost acolo, m-am simțit foarte bine și recomand locația pentru organizarea petrecerilor. Acasă, în apartament de bloc, este imposibil să-ți chemi atâția prieteni și să te distrezi zgomotos. 🙂

Ai și tu prieteni ce caută un loc pentru organizarea unei petreceri? Distribuie acest articol, să afle cât mai multă lume despre Hello Pub & Cafe!

Mulțumesc 🙂

3 comentarii la “Născut de Crăciun

  1. Mihai
    26 Decembrie 2015

    Faina petrecere. Bravo lui ca are atatia prieteni.

    Apreciază

  2. Pingback: Punct de vedere în cifre | Punct de vedere

  3. Florin
    2 Ianuarie 2016

    Cristi…”La Multi Ani”…stai jos frate sa nu obosesti…Te iubim!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 26 Decembrie 2015 de în Gânduri scurte şi etichetată , , , , , , .
