Punct de vedere

Să ne creștem copiii frumos! Să fim părinți frumoși!

Rozuț și albăstruț

rose-quartz-serenityNoroc că în 2016 vom avea două culori ”la modă”, păcat că ambele par cam prăfuite, după părerea mea :(. Rose Quartz & Serenity sunt, după cum spun cei de la Institutul Pantone combinația extraordinară pentru omul de azi și din 2016 (bineînțeles), combinație ce poate combate stresul. Pe bune? Personal, mă simt mai stresată când le privesc :(.

Rose Quartz ar fi un simbol pentru compasiune și calm, iar Serenity, un simbol pentru relaxare, liniște și armonie. Mă lăsați? Rozuțul îmi pare cam prăfuit, iar albăstruțul, de-a dreptul nașparlit. Ambele parcă ar fi scoase din lada cu amintiri a bunicii, nicidecum nu mi se par (mie, personal) culori de viitor. Îmi plac culorile vii, nu țipătoare, dar culori! Culori puternice, ce au impact. Culori ce vorbesc, exprimă, transmit!

Bine că avem liberul arbitru și putem alege ce ne place și ne reprezintă. Mai rău este că sunt oameni care se lasă influențați de aceste tendințe. Cui îi place, foarte bine! Să poarte aceste culori. Dar cui nu-i place, să nu poarte! Indiferent ce ar spune alții. Până la urmă, frumos este ce-ți vine bine, nu neapărat ce este la modă!

Eu știu sigur că nu voi purta ceva rozuț-prăfuit sau albăstruț-nașparlit!

Dacă ești de acord cu mine, distribuie acest articol 🙂

Foto realizată după captură web

3 comentarii la “Rozuț și albăstruț

  1. Andrei
    7 Decembrie 2015

    Foarte ”inspirate” culori pentru o lume stearsa.

    Apreciază

  2. Mihai
    7 Decembrie 2015

    O sa ajungem la un moment dat intr-o lume gri, cu sentimente gri. Totul pal.

    Apreciază

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 7 Decembrie 2015 de în Gânduri scurte şi etichetată , , , , , , , .
