Punct de vedere

Să ne creștem copiii frumos! Să fim părinți frumoși!

Gânduri de bună dimineața

ganduri-de-seara”Am să profit din plin de ceea ce viitorul îmi rezervă și nu îmi va părea rău deloc după ce las în trecut” (Citat despre atitudine – Sara Teasdale, poet american)

Am citit cu ceva timp în urmă această maximă și de atunci mi-am propus să nu neglijez orice ocazie de a face ceva nou, poate altceva decât fac de obicei. Oricât de ciudată sau de nerealizat ar părea la prima vedere, orice chestie nouă trebuie, din punctul meu de vedere, analizată, întoarsă pe toate părțile, supusă la votul conștiinței, trecută prin camerele inimii și dezbătută în interiorul sufletului. Abia apoi poți spune că ai luat decizia corectă și nu îți va părea rău mai târziu.

Și mai am o maximă motivantă ce mă ghidează: ”Încearcă să devii mai degrabă un om de valoare, decât un om de succes” – Albert Einstein. Mi-aș permite să adaug, ca o continuare a îndemnului lui Einstein: valoarea ta depinde doar de tine pentru că ești singurul care poate decide ce și cum să faci pentru a dobândi valoare! Succesul depinde și de context, deci nu neapărat doar de tine, iar pentru a-l avea, ești uneori supus riscului de a-ți pierde din valoare. În concluzie, rămâne la latitudinea ta dacă vrei să fii mai degrabă om de valoare sau om de succes. Ideal ar fi să fii om de valoare cu succes :). Oricum, eu cred că poți fii om de valoare care luptă corect pentru succes. Până la urmă, nu trebuie ca succesul să fie imens, dar valoarea ta ca om, ar fi bine să fie imensă!

Un proverb româneasc spune: ”Să fii Domn e o întâmplare, să fii OM e lucru mare!”.

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, distribuie-l către prietenii tăi!

Foto Zedge

 

3 comentarii la “Gânduri de bună dimineața

  1. Prankish
    4 Decembrie 2015

    Pfuuu….da’ profunda-i chestia asta :). M-a pus pe ganduri, in sensul bun. Misto zice poeta americana. Asa am sa fac si eu! (sper sa pot). Maine scrii ceva?

    Apreciază

  2. Mihai
    4 Decembrie 2015

    ”Sa fii om e lucru mare” si din pacate, in ziua de astazi si foarte rar, deoarece tendinta celor ce ne conduc, este sa ne dezumanizeze si sa ne transforme in robotei, usor de manipulat.

    Apreciază

    • !O'blog (Ioana Oțoiu)
      4 Decembrie 2015

      Cam așa este, din păcate :(. Totuși, cred că depinde de noi cât ”ne lăsăm” și cât reușim să ne ținem pe poziție. Este, până la urmă, alegerea personală a fiecăruia.

      Apreciază

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 4 Decembrie 2015 de în Gânduri scurte şi etichetată , , , , , , , , , .
