Punct de vedere

Să ne creștem copiii frumos! Să fim părinți frumoși!

mami, dacă îmi ud sânii …

mami-daca-imi-ud-sanii

…vor crește mai repede? – mă întreabă fiică-mea de 8 ani, preocupată de modificările (deja? 😦 ) din corpul ei.

  • Știu și eu? – îi răspund mirată de întrebarea ei – unele lucruri intră la apă … 🙂

  • Aoleu, mamiiii!!! atunci nu mă mai spăl 😦

  • Mai bine te-ai spăla! Doar nu vrei să fie și mici și murdari 🙂 🙂

Și uite așa, mai în glumă, mai în serios sau cu ”haz de necaz” 🙂 vorbesc eu cu fiică-mea și o determin să facă lucruri de bună voie! Este un stil pe care l-am adoptat de la început și lucrurile merg bine. Cel puțin până acum 🙂

Foto Zedge

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 22 Noiembrie 2015 de în De-ale mamelor şi etichetată , , , , , .

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 204 urmăritori

Calendar

Noiembrie 2015
L M M M V S D
    Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Ioana Oțoiu

Textele de pe acest blog nu pot fi folosite fără acordul autoarei. Toate drepturile rezervate.
